Bonusmaterial!

Jag kommer med ett bonustillägg nu då jag har ångan uppe:) Hittade en bild på "skrivbordet" på min älskade Emily och mina gudbarn Sara och Viktor då vi var på släktträff i Högbo (Sandviken) för 1 ½ år sedan (jag hoppas att det inte var längre sedan för då går tiden för fort!)....



Jag ser själv hur lycklig jag är och jag tror att mina älsklingar också är lyckliga i stunden!
Nu behåller jag denna bild på min näthinna och går in i drömmarnas land å drömmer lyckligt:)

P.S. Ser faktiskt på TV:n om morden på Hallandsåsen och då behöver man positiva saker att tänka på så att man inte drömmer mardrömmar om vad som händer i verkliga livet! D.S. //  KRAMIS KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysig bild Mia! Jag försöker oxå städa på tordagar, ibland med hjälp men även utan....Igår fick jag hjälp av Hannes:) Fin bild men jag tror att kusinträffen var för snart 3 år sen...den jackan hade Sara nämligen för väldigt länge sen....Tiden går fort när man har kul, så ha inte för kul i helgen, jag vill ha helg lääänge (men vill ha kul oxå)kramis

2010-02-05 @ 10:25:35
Postat av: Maria

Linda: OK - jag kände att det kanske var längre sedan men eftersom vi ff har vinter så måste det väl vara 2,5 år sedan:) då är jag bara 1 år fel!!

2010-02-06 @ 17:29:32
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0