Kärleksbloggen är ett minne blott:)

Jag har ju lovat att skriva om kärlek i alla formen men jag tror att jag kommer att få ett stort problem nu framöver!!! Jag har nått smärtgränsen när det gäller hur min kropp ser ut.....här skall till förändringar och ont måste med ont förgås, det finns ingen återvändo!! Problemet är att jag inte är särskilt tjurig och uthållig men nu jäklar ska det ske och om jag nu blottar mig här på bloggen så kan ju ni som läser min blogg kontrollera att jag sköter mig:)) Ganska bra idé (undrar just nu om jag är riktigt klok....) eller hur? Jag ska nog iaf försöka att tänka positivt och det som kan hålla mig uppe är att jag den 30 september åker med mina underbaraste flickor till Kreta och då vill jag ju inte se ut som ett svullo utan de ska kunna vara stolta över mig!!!!

Jag återkommer till Er alla med besked i morgon. Startskottet har gott för mitt nya sunda liv och jag lovar att berätta mer i morgon om hur allt kommer att gå till och vad det är jag skall göra:)

Kram och var rädd om varandra:))

Kommentarer
Postat av: Anna

Go Maria, go Maria! Jag kämpar också på och har gått ner 2kg hihi :))



Men du är fin som du är, men jag vet hur det är ;))

2010-08-24 @ 21:16:23
Postat av: Linda

Bra jobbat Mia! Hörde på radion igår att bästa bantningskuren var att dricka ett rejält glas vatten innan alla måltider! Skippa natturen till köket!



Vad underbart det låter med Kreta, jag blir avis...



Kram

2010-08-25 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0