Hösten står för dörren!

Nu står hösten vid dörren och vill in, skolorna började idag och jag är faktiskt uppriktigt glad åt att det nu äntligen kommer igång med rutiner igen. Det är ljuvligt med sommar och sol men allt har sin tid och nu känner jag mig ganska less på att allt är så slappt och det är typ "lördag hela veckan" ....

......det går inte att ha så mysigt året om för då kan man ju aldrig uppskatta den:))

Jag känner mig iaf fullt inspirerad till att nu starta hösten med nya friska tag. Jag har min ridning på tisdagar men har pratat med både Emily och Christel om yoga eller pilates. Jag tror t.o.m. att jag ska gå och anmäla mig på Formtoppen för att börja träna ...... skratta inte men man vet aldrig med mig - jag börjar säkert men frågan är om jag håller ut????? Idag börjar också sunda vanor med mat och dryck så att både jag och maken kan komma i badkläder till första veckan i oktober då han skall ut och segla med sina kompisar och jag ska med mina underbara döttrar till Grekland!!! Tjohoooooooo - så kul det ska bli men då vill man ju vara fräsch....

Nu måste jag återgå till arbetet och kämpa mig igenom mina travar med jobb så att jag kan få det fint på jobbet också... snart kommer maken på lunch och jag tror att jag skall bjuda honom på lite kokta ägg och skinka.

Ha en underbar måndag !!
KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Härliga Maria:))

2010-08-24 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0