Fredagsmys :((( i helvete heller!

Ja, då var det fredag och inte känns det något särskilt alls - ok jag ska inte gå på jobbet på ett par dagar men annars så kommer det att bli en "väldigt kul" helg:) Jag klagar inte men det känns lite konstigt att vi idag ska åka ut till stugan och jag behöver inte handla någonting alls !!! Inget vin, inget godis, ingen god mat - NADA!!! jag packar våra drycker och örttéet så var det klart! Enkelt men trist....fast jag är fast besluten att fullfölja detta mission och blev sjukt inspirerad av våra vänner som också gjort detta, de har gått ner i vikt och är pigga som mörtar:) Snart är vi fit och i form för höstens alla bravader, jag längtar! Måste pigga upp mig och ni andra med en bild som jag bara älskar!

Här var vi faktiskt ganska smärta och fina och det var en av de underbaraste resorna som vi varit på!!!!

Mitt mål är att jag skall känna mig bekväm och nöjd med min kropp så att jag på våra resor kan ha en bikini och kläder som jag trivs i istället för tältliknande saker för att döja min calzone!

Nu avslutar jag jobbet med en kopp örtté och så ska jag iväg och hyra lite bra filmer som jag och maken kan ligga i sängen och mysa och se på! Det kanske blir lite fredagsmys i alla fall ♥ jag har ju också min underbara present från mina bästisdöttrar; en dvd med usb-port samt tre usb-minnen laddade med serier, filmer m.m. så det kommer inte att gå någon nöd på mig i helgen!


KRAMIZAR TILL ER ALLA
och skänk mig en tanke när ni tar ett glas gott rött vin ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0