Det närmar sig....

Nu har jag laddat mentalt för den första hårda etappen! Jag vägde mig i morse och jag väger 76,5 kg - det var faktiskt mindre än jag trodde:) I januari vägde jag tydligen 79 kilo så det har inte gått utför under sommaren utan jag har faktiskt gått ner några kilo, helt otroligt, men min vikt är iaf under all kritik och jag mår verkligen dåligt över mig själv. Jag vill och ska gå ner till 70 kilo innan Grekland och mitt mål är 67 kilo!!

Imorgon börjar således helvetet: Jag och Per ska börja med en detoxkur vilket innebär att vi skall fasta i typ 5 dagar och sedan börjar det med en matsedel som jag dragit ut på nätet - jag får återkomma med besked om vad allt detta innebär. Idag ska jag gå på hälsokostaffären och köpa ett fastepaket som vi skall börja med imorgon. Jag skall dessutom sluta röka !!!!!!! Ingen alkohol !!!! och under fastetiden är det inget kaffe heller !!!! men allt detta skall gå trots att jag inte har någon karaktär och jag har inget tålamod men nu skall jag för första gången i mitt liv visa att jag KAN!!!! Ni får uppdateringar varje dag:))

Jag vill inte vara en TJOCKIS!


UTAN NU SKA DET BLI EN BABE AV MIG :))

YES:) Ha en bra dag // Kram mot ett smalare och sundare liv♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0