Vårkänslor!

Fick ett sms från en av mina trognaste läsare (kära svägerskan Lena) om att Leja var på bild i tidningen och så här söt är hon :



Innan Leja fick sitt nya hem hos Lena och Janne ute i Sörböle hade hon en tragisk barndom. Min kära Emily räddade henne från en hemsk situation och tog hem henne på tåget under jackan utan vår vetskap men vem kunde motstå lilla Misse (som vi kallade henne). Hon var så ynklig, sjuk och bara 4-5 veckor så alla hjärtan smälte men med förnuftet i behåll så kunde jag inte se att vi skulle behålla henne utan jag var av uppfattningen att vi skulle köpa en raskatt till Emily som vi kunde ha inomhus! Som en skänk från ovan kom så Janne hem till oss för att titta på lilla Misse och det blev kärlek vid första ögonkasten. Lena var ju inte heller svår att övertala så Misse fick sig ett nytt namn och ett underbart liv ute i Sörböle. Nu har hon dessutom gått och blivit fotomodell i tidningen - vilken klassresa:))

Spira vidare med våren för nu ska här lagas middag - en ganska enkel sådan (korv i någon form och fantasi) - och sedan skall däcken bytas till sommarskrud !!

KRAM PÅ ER // Marran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0