Rolig kväll !

I morse var jag trött igen som en sömngångare men det är tur att jag kokar kaffe på ren rutin så det klarar jag av utan att ens öppna ögonen:) Fick i vart fall liv i mig själv och tog en promenad till jobbet med Zigge. Stökade undan det som behövdes där och gick sedan hem tidigt för att ladda för kvällen! Jag fick häromdagen en förfrågan från min goda vän Kina om jag ville hänga med på After Dark för de hade en biljett över - först var min spontana känsla; Nä, det blir jobbigt (jag har blivit så konstig....) men sedan tog jag mitt förnuft till fånga och sa: JA, jag hänger med:) Oj, vad glad jag är idag för att jag bestämde mig för att gå! Det kommer att bli så trevligt, roligt och fantastiskt att bryta av den vardagliga lunken med att klä upp sig lite, gå ut och käka före och sedan sätta sig ned på Idun och bli underhållen av flärd, musik och glamour ♥
Glittriga kramar till er från mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0