Påskafton!

Ja så var det påskafton och det känns faktiskt helt OK - inga förpliktelser utan vi skall ut till Danne och Leena i Sörmjöle för en trevlig kväll i goda vänners lag. Vi har ett litet problem och det är hur vi skall göra med hundarna men jag har ändå nu kommit på en lösning. Vi tar bilen ut dit och så får hundarna vara i bilen och sedan tar vi en taxi hem ikväll. Imorgon får vi lösa problemet med att få hem bilen.......jag vågar nämligen inte lämna Mio hemma och att Julia ska gå ut med honom när hon kommer hem (han är inte riktigt att lita på!!). Jag och maken har också varit i väg på Ica Maxi och handlat allt vi behöver för vår middag här hemma imorgonkväll med mamsen, svärfar, barnen och kanske Karin. Vi har för avsikt att skippa påskmaten och ladda för en riktig söndagmiddag med kalvstek - det passar oss perfekt! Nu ska jag till att göra mig iordning för vår avfärd - vi tänkte också ta en avstickare till stugan och kolla in köket:

Nu väntar våra underbara snickare Danne och Kåre bara på att bänkskivorna ska komma från Holland så att de kan få göra klart och vi kan börja på att vara där, jag längtar som en toka:)

HA EN TREVLIG PÅSKAFTON I GODA VÄNNERS LAG!!

Anna Maria Söderberg Nyberg!


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Oj va ni ska längta att få komma till ert härliga "?".Så fantastiskt fint det blir. Där kommer ni att samla krafter o bara vara. Att bo vid havet är en kick.Kramis från en havsbo

2010-04-04 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0