Modeoraklet från Sävar:))

Ikväll har jag som jag tidigare skrivit varit och sett After Dark på Idun -vilken SHOW:-) Det var det bästa jag sett här i stan och jag kunde faktiskt inte få nog.........glädjen var fullständig efter 2 timmars underhållning av de bästa! I vart fall så klädde jag upp mig innan jag skulle gå och har skickat ett foto via telefonen som jag nu skall förklara, jag börjar nerifrån och upp:
Skor: Scorette (jag tror att det stavas så) i Stockholm
Kjol och kofta: Axelssons  i Stockholm
Top: Eefa af Umeå
Linne: HH i Hörnefors
Kappa: Marknad i Rom
Väska: La grota i Playa Ingles
Sjal: Marknad i Patong, Thailand
Smycken: Snö of Sweden och OXXO
Glasögon: Bvlgari
Bilden är inte den bästa men oj vad jag kände mig internationell och snygg:) Det roliga var att jag hela tiden gick och tänkte på att så här kan jag gå varje dag men jag känner mig så j.......kla uppstyrd, trivs bäst i det enkla och vardagliga men det är roligt att piffa till sig ibland!
I vart fall så är mitt inlägg ett "måste" om man läser många bloggar så handlar det så mycket om dagens outfit och varifrån kläder m.m. kommer ifrån så här är mitt bidrag (det är möjligtvis det första och det sista:))))
Återigen - om Ni får möjlighet: gå och se After Dark - det var en Glädjehöjare:)
GODNATT & SOV SÅ GOTT:) jag kommer att nynna hela natten på La Dolce vita och vakna med ett smile ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0