Livet leker...hi.hi

Det var väl att ta i men det känns nästan så:) Jag känner mig piggare idag och har fått gjort 1000 saker på jobbet vilket känns stimulerande. Solen skiner och vi ska åka till Malta på onsdag för att vara borta i 10 dagar!!! Det känns ju faktiskt helt overkligt men det är sant....(jag vet vi reser mycket)......och det känns fantastiskt att vi skall vara på en segelbåt, segla över till Sicilien  - jag tror det inte förrän jag har sett det!!!!

Nu börjar ju faktiskt den här veckan på att ta slut och imorgon ska jag ut med härligaste arbetsgänget - gamla Hallströmmarna - för att ha en trevlig kväll tillsammans!



Här är faktiskt en bild på Solan och Babsan då vi träffades här på mitt kontor förra året! Som ni ser så har vi det alltid kul ihop. Imorgon ska vi ta en fördrink hos Katarina och titta på lite gamla foton men sedan ska vi faktiskt ut på stan och äta på något trevligt ställe:)

På fredag är det valborg och då bär det av till stugan - det känns så mysigt att få åka dig och pyssla till lite och ladda batterierna för arbetsdagarna som kommer till veckan! Söndag bär det faktiskt av till Kalix - ja, det är sant! Per har förhandling där på måndagmorgon så jag hänger med så hinner vi prata med varandra lite mer....och så är det underbart att se den norrländska naturen och har man tur så blir det nog lite Kalix-löjrom:)

Ja, ja - ha det nu så underbart denna onsdag - nu ska jag och Zigge ta cykeln hem för att se om vi kan tillverka någon middag till den övriga familjen!!

Marran:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0