Längtan:)



Jag längtar tillbaka till Thailand - vad är det för väder som vi har här???? Man får ju en depression för mindre!! Vi har haft en lång skön ledig helg men nu är det dags att börja på att jobba igen men jag har ingen inspiration för att göra något så nu började jag på att sortera i mina bilder från Thailand och då kommer en underbar längtan dit igen. Jag älskar ju djur och blev helt förälskad i denna söta lilla babyelefant som jag och Julia fick möjlighet att gosa med en liten stund - visst är den gullig??



En av de stora minnena för oss var också då vi var och "hälsade" på Big Buddah. Den skulle restaureras och man använder då marmorplattor till detta. Vi fick då "sponsra" detta och då skrev vi våra namn på baksidan på en platta så nästa gång kan vi känna oss delaktiga i Buddas nya stil:)



Jag avslutar detta inlägg med en bild på "paret" :) Det här var på Phuket Fantasea där vi fick möjlighet att uppleva både det ena och det andra tillsammans med Julia - killarna var inte sugna på att följa med!! Det var ett jippo utan dess like men ett väldigt trevligt sådant...........

Ni förstår att jag har svårt för att koncentrera mig på  jobbet utan jag vill hellre drömma mig bort till varmare länder med glädje och solsken:) Nåja - det gäller inte så nu är det bäst att jag tar tag i pappershögarna ;-)

Sawadee Kaa // Solstrålen Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0