Kvällsfilosofi....

Jag har alltid haft problem med mina matvanor och mattider:) Jag kan t.ex nästan aldrig äta frukost.........äter väldigt lite till lunch men till middag äter jag givetvis ordentligt och så är jag jättesugen på något på kvällen !!! Helt fel och inte undra på att man går upp i vikt!!! I mina yngre år så kom ju inga extrakilon men nu med åldern så gör det så. Jag har dock ett jättebra tips på supergott tilltugg på kvällen om man bara får tag på goda tomater:)) Klyfta eller skiva tomaterna och strö rikligt med flingsalt på - MUMS FILIBABBA:)
P.S. Snygg bild som Julia tagit med sin braiga kamera. D.S.
I övrigt så har dagen innehållit arbete och härlig sol utomhus vilket är underbart men vi får inte glömma bort att stanna upp och njuta av dagen och varandra som den fantastiska gamla slagdängan anger:
"Man ska leva för varandra och ta vara på det livet ger........." Det är så lätt att bara stressa fram i livet och hela tiden tänka framåt på vad som skall komma härnäst så vi glömmer bort varandra och att ta vara på det vi har!!
Prata med varandra och inte förbi varandra, livet blir så mycket trevligare och det sker inte lika många missförstånd då som vi klarar oss utan!!
I morgon har jag en mycket trevlig kväll att se framemot - jag ska följa med några vänner och se på After Dark - det kommer att bli en kväll med mycket glädje och skratt, får återkomma men en recension.
ÄLSKA VARANDRA och glöm inte LIVETS STORA GÅTA; älska, glömma och förlåta ♥ Maria

Kommentarer
Postat av: Juulieet@soclog

ja det är det. gör det du:)

2010-04-14 @ 21:57:10
URL: http://Juulieet.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0