Kattutställning

Jag måste återkomma till kattutställningen som vi var på i söndags och förmedla de bilder som Julia tog. Jag tycker själv att vi fick det ganska fint i buren men det är ju väldigt speciella förhållanden;-)



Våra sötisar är ju van att springa runt så vi trodde nog att de skulle bli rastlösa men icket sa nicket - de låg som fastlimmade i sina sängar!



Jag fick allt tvinga Leo ur buren och på bordet där han skulle bedömas blev han som en smygande panter och försökte med alla knep att ta sig därifrån smygande:) Han fick iaf väldigt fina omdömen (även Isak) så det var ändå värt att ställa upp en dag! Vi får se om vi gör ett till försök nästa år!

Här kommer en bild på vår domare som nu tittar på Isaac:)



Som ni ser så ser han lite avståndstagande ut!!!!

Solen skiner ute och det är härligt! Igår skurade jag balkongen och gjorde fint där så nu längtar jag hem för att få sätta mig en liten stund på Ballan och njuta av våren!

Ha en bra dag mina vänner // Kram Mia

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Oj va snyggt ni hade gjort i buren, förstår att dom njöt o inte ville lämna mysburen:))Hälsa o gratta snyggisarna för fina omdömen. Njut på ballan o känn våren som är på G. Kramis

2010-04-22 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0