Glad påsk ....... Nu är den snart slut!!! ...

img_0366 (MMS)

Glad påsk ....... Nu är den snart slut!!! Vi hade en underbar kväll igår ute hos Danne och Leena och fick skjuts hem med en jättetrevlig taxichaufför:) idag har vi Rolf och mamma här på middag och vi har bjudit på en klassisk stek. Sedan började de sedvanliga diskussionerna om kyrkan mm och jag var så nöjd med att få stå ute i köket å diska:) den här stassen som jag har på mig köpte jag i Stockholm och trivs så bra i den!!!! Snart är påsken slut och alla förpliktelser med den! Trevlig påskdag till er alla // kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Supersnyggt Maria! :))

2010-04-04 @ 23:12:43
Postat av: skogsmulle

Håller med min kära dotter. Du är supersnygg. Hoppas att min bror är tacksam för din utsida o insida. Kramis

2010-04-05 @ 15:38:30
Postat av: skogsmulle

Håller med min kära dotter. Du är supersnygg. Hoppas att min bror är tacksam för din utsida o insida. Kramis

2010-04-05 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0