Fredagsglädje:)

Jag vaknade faktiskt med ett leende - oj så härligt att få njuta av något så glädjefyllt som igårkväll! Av ren glädje så klädde jag upp mig idag också! Svärfar fyller år idag 86 - så jag firar honom med en bild:

  GRATTIS ROFFE!!!

Per är i rätten hela dagen men nu så efter lunch så skall jag hem och byta om till stugkläder och handla med oss det vi kan behöva för att klara oss över helgen i Norrmjöle. Det ska bli sjukt trevligt att få pyssla till lite och sova för första gången i vår nya säng:) Förhoppningsvis får vi också upp tv:n på väggen så att vi kan njuta fullt ut. Jag ska åka hem imorgon då jag ska till Emily för vi skall bada och fixa våra underbara fyrfota killar inför kattutställningen på söndag. Vi ska också sy ett burskynke i vinrött och guld som våra guldklimpar skall bo i under utställningen. Spännande:)



Hare gott och njut av fredagens samtliga förehavanden:) Maria Maruzka

Kommentarer
Postat av: Laptop Mormor

Så fräsch han är Roffe!! Å såååå söta katterna är, ja kanske att jag orkar in till kattutställningen på söndag. Jag brukar ibland va där å kika på alla fina katter. Va kul att ni ska till er fina stuga å få ha det mysigt. Önskar dej verkligen en underbar helg!!

Å du!! Jag tror " kissarna " har en bra chans :)

Kram från mej...

2010-04-16 @ 15:40:30
URL: http://metrobloggen.se/sibbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0