En god bok är som en fantastisk vän!!! Ja...

img_0362 (MMS)

En god bok är som en fantastisk vän!!! Jag hade tänkt ägna dagen åt att läsa Mons Kallentofts Midvinterblod men jag kommer inte igång:) läste häromdagen denna bok och är fortfarande så tagen av den att ingen bok vill sig riktigt! Jag kände så starkt och blev så berörd att inget annat kan mäta sig just nu! Du som vill läsa och beröras av en stark relation läs Alex Schulmans bok! Jag har fastnat i filmtemat idag liggande i soffan under en filt, faktiskt en lämplig sysselsättning denna dag:) just nu är jag inne i Pearl Harbour och får fälla en liten tår nu och då! Längtar till halv 8 då mitt favoritprogram börjar;-) kram från filten <3 Marran


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

kram från mig utan filt:))

2010-04-05 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0