En bild säger mer än 1000 ord:)

Julia har inhandlat ett nytt objektiv till sin Kamera och det visade sig vara ett lyckat köp just för porträtt- och djurbilder! Dessa två bilder var de två första hon tog med det nya objektivet och oj så fina mina älsklingar blev:)

Zigge - min käre gamle vän:) Han är den snällaste och finaste hunden som finns (enligt mitt tycke) och se så söt han blev:

 
Han ser kanske lite fundersam ut men det får man göra i hans ålder!!!!

Nu kommer en bild på busfröet Leo:)

 Hans ögonfärg är helt fenomenal - och det sa också domaren!!

Nu har jag lekt klart här på jobbet med blogg och facebook så nu väntar jag på maken som är ute i Vindeln på polisförhör. Sedan åker vi i raketfart ut till Norrmjöle igen för att njuta av eftermiddagen. Imorgon är det trav som gäller på Umeåker för då är det V75 och det vill man inte missa för allt smör i småland. På kvällen ska vi till Karina S som fyller 50 år och hon har bjudit in sina vänner till en liten fest:) Det kommer också att bli jätteskoj!

Hoppas att Ni får en trevlig helg med mycket mys, sol och kärlek:)
Jag köpte igår en fantastiskt fin skylt på Hjärtero som jag skall fota och visa Er alla // KRAMIZAR Maria

Kommentarer
Postat av: Anna

Zigge är den finaste och snällaste hunden som finns, tycker jag med! Har aldrig varit så där jätteförtjust i hundar,lite rädd egentligen.. men Zigge är sååå underbar! :))



Leo är superfin också,fantastiska ögon!

2010-04-23 @ 11:24:16
Postat av: skogsmulle

Håller fullständigt med "dotra":)

2010-04-24 @ 11:00:15
Postat av: maria

gulliga ni och zigge är faktiskt en väldigt gullig hund:)

2010-04-25 @ 17:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0