Umeå Kulturhuvudstad.....

Umeå vill så gärna ägna sig åt kultur och helst finkultur men jag förstår inte riktigt vad vi kan ha att erbjuda som kulturhuvudstad 2014. Jag vill inte låta negativ men nu gör jag visst det. Skämmes på mig; Självklart kommer det att bli ett fantastisk år 2014 och jag kan inte vänta på att få nyttja all den kultur som kommer att komma till mig som vanlig människa under detta år:) Det som jag är glad över är att logon för detta år är ett HJÄRTA - så det ser ju iof lovande ut. Jag lovade ju att inte skriva något negativt så jag tar tillbaka mina första rader och säger bara; Heja Umeå ............ Love


Kommentarer
Postat av: Christine

Ett steg vore ju ett hockeylag i elitserien. Kultur handlar ju faktiskt också om sportkultur ;)

2009-11-02 @ 13:08:50
Postat av: Marre

OK Christine men det känns väldigt långt borta. Hoppas kan vi ju alltid.....

2009-11-03 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0