Tekniken går framåt för Marran....

nu lyckades jag lägga upp en bild men inte skriva någon text tillsammans med bilden! I vart fall så är jag fast besluten att fixa en lättläst trevlig blogg med bilder. Min familj är otroligt viktig för mig och jag kommer att ägna en hel del tid att skriva om detta. Bilden som jag lyckades lägga in är på mina döttrar Emily och Julia som är mina starkt lysande stjärnor. Det finns inte ord för hur stolt jag är över att vara mamma till såna underbara döttrar. Min älskade gudson Viktor är också med på bilden och även han har en speciell plats i mitt hjärta! Jag kommer att återkomma till mina andra familjemedlemmar som även de har särskilt speciella platser i mitt stora hjärta!

Hjärtliga kramar // Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0