2000-talets dagbok!

Det här är jag!

En kväll fick jag en underbar idé - jag ska börja blogga:) Älskar att skriva och läsa. Skrev kontinuerligt dagbok fram tills det att min första dotter Emily föddes 1987 men därefter tappade jag lusten - tänk om någon läser det jag har skrivit!!!! Nu är allt det gamla preskriberat...jag kan börja på ny kula:) Jag är en medelålders kvinna, fysiskt 46 år men psykiskt 35 +. Jag är gift med min älskling PN som jag träffade på äldre da´r. Jag har två döttrar som är mig närmare än livet; Emy 22 och Jule 16, en underbar hund av rasen Welsh Springer Spaniel på 8,5 år Zigge och är hängiven delägare till i vart fall två katter av rasen Helig Birma; Isaac och Leo. Har en konstig blodcancersjukdom PCV med en muterad gen JAK-2 som bidragit till att jag fick en stroke 2007!! Vill omgående säga; JAG MÅR BRA! Vill inte veta av någon rädsla eller medlidande:) Efter ett par års kämpande så kan jag ärligt säga att om ni möter mig på gatan så ser ni ingen skillnad på mig sedan förr - det sitter på insidan och kanske är det här det bästa som har hänt mig:) Jag vill också inflika in min introduktion att jag älskar min familj, innebärande mina syskon med familjer, min mor, min fars släkt, min mans släkt och alla mina underbara vänner men nu kommer min underbara idé till bloggen!!

Vill poängtera att jag skriver denna blogg för mig själv och inte för att få bekräftelse eller att någon skall behöva kommentera mitt skrivande utan detta är min 2000-talsdagbok i den nya världen som kan ge mig en kanal till ett bättre liv för mig själv (att älska sig själv är början till en livslång kärlek).

KRAM MARRAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0