Nattugglan...

Eftersom jag blev så euforisk över att någon läst min blogg kunde jag inte gå och sova utan hamnade i American got Talant - eller vad det nu heter. Jag är inte alls sugen eller intresserad av att se om någon läst min blogg utan jag ville helt enkelt bara ge en liten natthälsning till mig själv (säkert............). Maken och Julia sover liksom Zigge men mina nattkompisar Isaac och Leo har nu kommit igång och jagar varandra runt lägenheten. De funderar lite konfunderat över varför jag sitter och knappar på datorn istället för att gosa och leka med dem så nu skall jag ge de vakna gosedjuren lite tid innan kropp och själ skall få lite ro till natten - Hoppas John Blund kommer snabbt ikväll men det är inte så lätt för honom att söva en kvinna med för många tankar och ideér.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0