Mina döttrar...den största kärleken

Utan mor och far hade jag inte funnits men utan mina barn finns jag inte - jo, det gör jag så klart men de är min stora glädje i livet och jag är så stolt över att Emily, som hade några kämpiga år i tonåren, nu hittat sin plats i livet, bor i en jättetrevlig lägenhet på Teg och jobbar som skötare på psyket. Hon har underbara vänner och jag kan lugnt bara njuta av hennes sällskap. Julia är den smarta av oss :) men som liten var hon konstant sjuk och vi hade en enorm oro  kring henne men sedan länge är allt detta över och hon gör mig så stolt och lycklig. Julia går första året på gymnasiet på Minervaskolans naturprogram och det verkar som att hon trivs alldeles utmärkt. Jag är en mallig mamma och vill nu dela med mig av en underbar bild på mina flickor från Turkiet 2008 där vi hade en underbar semesterresa tillsammans. Malliga mamman måste nu jobba litegrann.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0