Mat är kärlek - hallelujah

Maken håller på med GI och har gått ner 10-12 kilo, jag blir alldeles matt och får panik. Jag behöver också gå ner i vikt men jag klarar inte GI utan måste få mina kolhydrater för att känna glädje:) Idag fick vi äntligen Robert på besök på middag och i min shoppingiver på ICA så hittade jag fransyska på extrapris och då kom jag på att göra en stek........men herregud det är ju inte söndag utan bara tisdag - hur skall jag hinna!!! Steken var lagomt stor och det blev en perfekt middag med stek, potatis, härlig sås, kokta grönsaker och pricken över i:et; Svartvinbärsgelé - god mat är verkligen kärlek och dålig mat är för mig precis tvärtom.....Någon fin bild har jag nog på mat och det måste bli denna underbara frukost i Thailand - tänk vad kaviar kan smaka underbart utanför Sveriges gränser... Nu står disken och väntar sedan blir det Desperate Housewifes med Juila // Marran


Kommentarer
Postat av: Per Söderberg

Bra blogg syster...första gången ever som jag kan läsa din dagbok legitimt!

2009-10-20 @ 21:06:16
Postat av: Marre

Tack bror men du vet de förra var sekretessbelagda:) Nu är jag gammal nog att visa upp den jag är........Kram

2009-10-20 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0