Mannen i mitt liv

Per Nyberg - tänk att det kan kännas direkt när man träffar en person att det här är han med stort H. Pelle är min man....med stor integritet så jag vet inte hur mycket jag vågar utelämna honom här:))) I vart fall är han oerhört framgångsrik och duktig i sitt arbete som advokat och vi har våran trivsamma advokatfirma mitt inne i Umeå. Lika duktig som han är på sitt jobb - lika dålig är han på att hjälpa till med hushållssysslor. Vår jämlikhet i hemmet är i samma nivå som på 1800-talet.....nu var jag lite taskig men det är nästan sant förutom att han är helt underbart duktig i köket när det gäller matlagning. Jag är ett problem när det gäller mat men Pelle kan tillgodose mina smaker så det är alltid en fröjd när han bjuder till och lagar middag. Vi har det fantastiskt mysigt och trevligt ihop, speciellt på våra resor då vi båda är lediga och kan koppla av tillsammans.....Den 17 september 2005 gifte vi oss hemma av Pers pappa Rolf Nyberg tillsammans med kära mor och våra älskade barn. Här kommer bildbeviset:)) Kärlekshälsningar från Fru Nyberg!

 

Eftersom bröllopsbilden känns lite stel så bifogar jag också en bild från en av våra fantastiska resor som jag tycker visar lite mer action:)


Kommentarer
Postat av: Kia

Hej Maria!

Såg på FB att du börjat blogga så jag kikar såklart in här nu. Va kul! Va fint! Och framför allt underbara texter. Jag kommer fr o m nu lägga till dig i min BLOGGLISTA = bloggar jag besöker dagligen!

Kram Kia

2009-10-21 @ 16:02:20
Postat av: Annika

Hej Maria. Vilka fina kort, jättevackert bröllopsfoto! Ja visst är det härligt när lyckan känns ända in i märg och blod!

Vad härligt att läsa din blogg, visst är det rätt skönt att skriva av sig.

Glöm inte att provlaga mat från min matblogg www.annika.wblogg.se

Du kan ju alltid överraska Per med mat så kanske han dammsuger...eller inte =)

Kram! / annika

2009-10-22 @ 14:45:35
URL: http://www.ankanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0