Kärleksdans <3

Var på en underbart trevlig tjejmiddag igår hon min kära vän Lena som bjöd på supergod Tacopaj (köttfärs, tacomix, krossade tomater, vitlök med ett täcke över av creme fraice och philadelphiaost som toppades med ost. Tillbehör sallad, cuacemole, tacosås, tortillachips)! Vi hade en härlig samvaro vi sex tjejer och sedan drog vi på Harrys och där spelade ett band (Less is more eller More is less???) som bjöd på alla de bästa låtarna från förr. Härtill var det massor av gamla sävarbor, klasskamrater m.m. där så kvällen var bland det roligaste jag varit med om på länge och jag var verkligen i mitt esse och dansade som aldrig förr. Jag blev så kär i atmosfären så jag ringde dit min man och vilken underbar kärlek att få dansa sista dansen - en riktig tryckare - med sin stora kärlek!! Vi stängde och släckte ställer. Jag undrar om det har hänt att jag och maken kommit hem halv 3 på natten vilket har sina konsekvenser idag men jag behöver bara tänka på gårdagskvällen så blir jag GLAD:)) Idag är det sköna härliga soffan som gäller - Ha en underbar lördagkväll med myyyyyyyyys:)

Maria älskar att dansa till bra musik!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kina

Låter som en toppenkväll. Ibland måste man bara skita i morgondagen och leva ut! Har man så kul som du är det alltid värt det :)

2009-10-26 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0