Jädrans måndag!

Helgen var underbar ute i stugan. Söndagen gick i familjens tecken och jag hade en underbar dag tillsammans med mina döttrar och kära mor. Igårkväll kändes det som att det skulle bli en bra vecka men måndagen startade riktigt dåligt. Jag tar bilen till jobbet och kör in i betongpelaren i garaget; j....vla skit och givetvis får man höra en lång harang av kära maken om hur klantig man kan vara....Skall sedan försöka att blogga och jag skriver, lägger in bilder men allt försvinner --jag fattar ingenting. Får nog vänta till min teknikdotter Julia kommer hem och se om hon kan hjälpa mig. Nu är jag hemma igen för på jobbet fick jag inget gjort så nu hoppas jag att jag inte bränner vid maten till middagen - ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll och hoppas på att morgondagen blir bättre:)
 
Dunderklumpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0