JA till Kärlek....

Äntligen har kyrkan också sagt JA till kärlek - jag har funderat så över hur dessa motståndare tänker när det gäller homosexuella äktenskap och varför de inte skulle få gifta sig i kyrkan! Vad jag har lärt mig så predikade väl Jesus om ovillkorlig Kärlek till alla !! Vad har kyrkan hållit på med i alla dessa år?? Nu har de äntligen tagit sitt förnuft till fånga och röstat JA till Kärleken - Jag är så glad att jag tror att jag måste fira med en bröllopsskål ikväll för att alla förälskade människor nu är lika inför Gud! Motståndarna finns kvar men de bryr vi oss inte om idag - Länge leve kärleken som är störst av allt!  Här kommer en härlig bild från Rederiet ........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0