I Love Happy ending!

Jag har en förmåga att "fastna" i saker och ting och det kan vara typ vad som helst; Det kan vara tv-program, dåliga vanor, facebook, bloggar m.m. - det är konstigt att jag aldrig har en förmåga att fastna i olika träningsaktiviteter men det beror nog på min dåliga karaktär/självdisciplin (jag är lat!!!).......i vart fall så är jag, nästan, varje kväll, just den här tiden,fast i Djurpoliserna på Animal Planet. Jag förfasas över alla hemska djuröden men jag kan inte låta bli för jag älskar lyckliga slut och de visar alltid ett eller flera i slutet av programmet som jag bara måste se! Det finns så mycket som vi kan göra och om det finns någon som kan tänka sig ett lyckligt slut så kontakta Djurkyddet i Din kommun så finns mängder av katter som behöver ett lyckligt slut på sitt liv - det ger så mycket tillbaka.....och så levde de lyckliga resten av sitt liv tillsammans:) Katt-/hundmamman Marran


Kommentarer
Postat av: Emily

shiiit. du skriver så mycket så snabbt :) men den nya bloggen var jättefin! jag älskar dig Mammy. tack för stjutsen igår förresten. kul vi råkade vara nästan på samma ställe samtidigt. idag har julia varit här också och fått vaccin. men vi hörs sen. du är bäst! puss

2009-10-22 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0