Höstkärlek

Hösten är inte så kul alla gånger och inte heller så vackar när det är grått, mörkt och regnigt. Då vill man bara inomhus och tända ljus eller ligga i sängen med en god bok eller en kär vän:)) men idag är hösten som vackrast här i Umeå. SOlen skiner på en blå himmel och från mitt fönster ser jag vackra höstlöv som dalar i vinden. Jag får energi och glöd inom mig av alla dessa underbara färger så jag undrar vad jag skall hitta på för höstigt idag men det blir en promenad med zigge som är min trognaste vän och jag är för honom detsamma. När matte är borta blir han deprimerad så vi två är ett riktigt radarpar.........här kommer en bild på vår Zigge som är en welsh springer spaniel och är 8,5 år. Snällaste hunden i världen........voff voff



Med på bilden är lilla lilla Misse som Emily räddade från ett sorgligt öde men som nu är bosatt hos kära svägerska Lena i Sörböle. Misse är nu Leja och är en mycket välmående kisse:) Zigge har ett hårt liv med alla katter som passerar hans väg och han hamnar bara längre och längre ner på rangordningen men han är ändå en lycklig hund bara Matte är i hans närhet!

Kommentarer
Postat av: Lena

2009-10-30 @ 11:35:21
Postat av: Lena alias skogsmulle

2009-10-30 @ 11:36:58
Postat av: skogsmulle

Älskar LeJa hon är helt underbar. Vi stormtrivs tillsammans:)

2009-11-05 @ 14:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0