Goda vänner

Goda vänner är kärlek och jag känner mig rik när jag tänker på vilka fantastiska vänner som jag har. Det kommer garanterat att finnas anledning att återkomma i detta ämne men ikväll har jag ett otroligt trevligt möte med Brittis och Kina från gymnasiet. Vi höll ihop under våra år på Östra Gymnasieskolan och det är så himla mysigt att vi har återupptagit kontakten så ikväll ska vi på middag hos Kina och det kommer verkligen att  pigga upp denna gråa måndag:) Kina och jag var för ett par år sedan på kurs tillsammans på Mallorca och vi hade hur kul som helst så här förgyller jag min blogg på en härlig bild på min härliga vän Kina........Mia


Kommentarer
Postat av: Kina

Tack för så fina ord och jag kan inte annat än hålla med. Vår vänskap är underbar, värdefull och livet är rätt fanastiskt. Tänk om vi hade anat att vi skulle få uppleva så mycket tillsammans som vi faktiskt gjort gm livet när vi lärde känna varann för 30 år sedan.



Kul att ni kunde komma ikväll :)

2009-10-26 @ 15:28:32
Postat av: Kina

Tack Mia för dom fina orden och jag kan inte säga annat än att vär vänskap är underbar, värdefull och fantastisk. Vem kunde tro att vi skulle uppleva så mycket tillsammans gm åren när vi lärde känna varann för 30 år sedan



Kul att du och Brittis kommer ikväll :)

2009-10-26 @ 15:32:54
Postat av: Marre

Jag vet - det är så härligt. Så vad har vi lärt oss - jo, att ta vara på varje dag och varje person som vi gillar. De som vi inte gillar skiter vi i:)) Tack för en underbart trevlig kväll...Kram Mia

2009-10-26 @ 22:54:24
Postat av: Marre

Tack vännen och tack för en underbart trevlig kväll:) Vi var ju överens om att man måste ta till vara på livet just nu och de människor man känner för ska man bry sig om och de andra kan man skita i för de finns inte om 30 år!!! Vi ses i morgon// Kram mia

2009-10-26 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0