Familjen är den stora kärleken...

för mig och idag skall jag ägna mig åt att försöka att hitta bilder och beskriva min underbara familj. Min pappa Hans finns tyvärr inte i livet. Han lämnade oss alltför tidigt då jag bara var 13 år men han kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. Kära mor som har haft och har en större del i mitt liv är en pigg och alert pensionär med många gärn i elden. Det finns nog ingen som kan driva mig mer till vansinne än hon men samtidigt vet jag att hon gör det av kärlek och jag har min speciella kärlek till henne! Det bästa med mamma är faktiskt att hon ensam har uppfostrat tre barn och det är min uppfattning (om jag får vara lite partisk) att hon lyckats fantastiskt bra med oss alla tre.........Tack mamma men jag försöker få henne att förstå att nu kan hon slappna av från barnuppfostran och njuta av sitt eget liv!!! Kram till alla mammor......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0