En mammas kärlek

Käraste älskade vän Mirre - som kommit in i mitt liv på det mest märkliga sätt men oavsett detta så finns du i mitt hjärta. Jag vill dig och barnen allt väl även om det varit så mycket som varit emot dig. Vad som än händer så
finns jag här för dig men lova att du inte offrar allt för den goda sakens skull. Även om du inte ringer mig så ofta nu så kommer jag att ringa och peppa dig. En mammas kärlek kan få oss kvinnor att göra vad som helst.....men vi måste vara sanna mot oss själva också. Vi har bara våra älskade barn till låns......men jag vill skicka en ängel till Mirre och alla andra mammor som kämpar för sina barn. Moderskärlek till tusen! Änglar finns och de kommer i skepnaden av barn............


Kommentarer
Postat av: En vän

Så sant så sant, kan bara hålla med dig Maria. Även jag finns här och peppar henne.. kram på dig mirres vän P

2009-11-16 @ 18:58:06
Postat av: Marre

Tack du som också finns på den rätta sidan av livet:)

2009-11-18 @ 21:58:14
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0