En bra bok/film är kärlek..

Jag är verkligen en bokmal men en god film är inte heller fel.....Mina favoritböcker kan vara allt från Anna Jansson, Marie Ljungstedt, Läckberg till lite djupare saker men ofta vill jag bli road av både bok, film och TV. Jag ägnar hellre mina tankar åt djupare aktiviter.......när jag vill koppla av så vill jag bli underhållen. Stieg Larssons triologi är jag ju inte ensam om att gilla. Jag har sällan eller aldrig blivit så positvt överraskad som filmatiseringen av "Män som hatar kvinnor" och nu var ju förväntningarna skyhöga över nästa film. Dessutom har så många sett den som sagt att den är mycket bättre än första filmen................Vi gick nu på eftermiddagen och såg "Flickan som lekte med elden" - tyvärr alldeles för sent, våra förväntningar var för höga och den levde inte alls upp till första filmen men absolut två njutbara timmar. Därefter en trevlig middag med Julia och Robert på Eurasia............Love Actually är nu på TV och den kan man absolut inte se för många gånger// Älsklingskramar Marran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0