Bekräftelse är kärlek - hallelujah...

Jag har ju bestämt mig för att jag skriver en blogg (dagbok) för min skull och ingen annans men va f...n man är ju inte mer än människa - jag erkänner: Jag vill ju att någon skall läsa det jag skriver och tycka att det är lite kul:) Nu har jag fått bekräftelse på att några av mina vänner läst och gillar det jag har skrivit. Jag är så GLAD och känner KÄRLEK.... Hallelujah och min kära bror skrev min första kommentar (tack Putte). Nu kan jag nöjd och glad gå och lägga mig med mitt fyllda hjärta! XD XD Anna Maria Söderberg Nyberg


Kommentarer
Postat av: Mona Söderqvist

Du är bäst Anna Maria K....! Blogga på du, jag kommer troget att läsa allt du skriver!

Kramkramkram från Monaabis

2009-10-20 @ 23:14:25
Postat av: Mona Söderqvist

Du är bäst Anna Maria K......! Blogga på du, jag kommer troget att läsa allt du skriver!

Kramkramkram från Monaabis

Postat av: Mona Söderqvist

Fattar inte varför det blev dubbelt upp med förra kommentaren!?? Men du får väl stå ut med att höra att du är bäst två gånger....:) Ser fram emot nästa inlägg....

2009-10-20 @ 23:32:43
Postat av: Marre

OK, Abis - jag står ut med att du tycker att jag är bäst!!!! So, are U - så bra att vi blir uppdaterade med varandra efter alla dessa år. Ska inte du blogga så kan vi uppdatera varandra eller??? Kram

2009-10-21 @ 00:10:57
Postat av: Anna Alajääskö

Hej Maria! Vill bara säga att jag har suttit och läst alla inlägg i din blogg och du skriver så bra och fint! Verkligen roligt att läsa :)



Ha det så bra! Kram Anna

2009-10-21 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0