DAG 11 - Mina syskon, Älskade söstra mi....

Stina, som är två år yngre mig är mig så kär liksom hela hennes familj. Som barn var vi inte särskilt lika varandra men det hade väl sina skäl. Jag flydde ut till kompisar, killar och party medans Stina blev "tvungen" att vara hemma och hjälpa mamma. Då Fina Stina åkte till USA som 18-åring för att bli aupair skedde nog hennes härliga ungdomsrevolt....jag fick förmånen att hälsa på henne i New Orleans och oj vad jag var stolt över min lillasyster som då jobbade som hattmodist hos Yvonne LaFleur, mitt liv hemma i Svedala verkade inte så häftigt längre utan nu var det Stinas tid i livet. Det var nära att hon blev kvar i USA men med lite tur/otur så kom hon åter till Sverige ca 4 år senare och jag var överlycklig och vi hittade åter till varandra. Fru Fortuna stod mig bi och hon träffade Micke min kära svåger, tillsammans har de två underbara pojkar; Viktor och Anton som är mina älsklingar (jag vet - Moster Mia är pinsam:)) Tyvärr så bor Stina och boysen i Stockholm men samtidigt är det så att när vi umgås så umgås vi. Älskar dig Allra Käraste Syster så här kommer Stina med familj:



Ni som följt mig vet att detta inlägg är en favorit i repris:))


Kommentarer
Postat av: Kusin Anna-Carin

Vilken fantastiskt trevlig blogg du har! Här kan man uppdatera sig lite om släktingarna ;-)

2009-10-21 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0