Älskade säng

Jag har lite svårt för att somna och är beroende av en skön säng, täcke och kudde som pasar min känsliga kropp och själ. Vår säng hemma är en  Lectus som är underbar men så är även sängen i Norrmjöle och den är typ gratis medans sängen hemma kostar en mindre förmögenhet - märkligt! Utomlands så tycker jag att det är jobbigt med mat men sängen är ett större problem. Ofta är det som att ligga på hårdbrödmackor med ett litet papper omkring sig och en platt liten kudde. Jag brukade ta med mig min dunkudde på resor men då jag glömde den i Oman så har jag slutat med detta barnsliga påfund:) Ett hotell slår allt och det var Lagulina, Kamala Beach, i Thailand- jag sov som en prinsessa- och det förstår ni säkert utifrån bilden men nu skall jag krypa ner i min Lectus. Godnatt och njut av att vi har en timme till godo imorgon// ´Drömmar om kärlek från Marran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0