DAG 11 - Mina syskon; Älskade bror

Per Putte Söderberg är min lillebror och jag har väl alltid skämt bort honom till vissas förtret men som ensam pojk i huset så var det väl inte bara jag som gjorde det:) Jag tror på att skämma bort de man älskar - även om det i vissa fall blir en björntjänst men det struntar jag i!!! Putte utbildade sig till socionom och där träffade han min kära svägerska Linda från Värmland och vips så var han också borta från Umeå. De bor i Forshaga och har tre underbara barn; Jeppe, Hannes och Sara som är mina ögonstenar och som jag längtar efter. Vi ses snart eftersom årets jul skall firas i Värmland där man alltid serveras underbar mat av Linda och hemtrevlig miljö. Jag känner mig så lyckligt lottad att ha två underbara syskon som dessutom träffat underbara livskamrater och som förökat sig med fantastiska barn...........



Bilden är ifrån vår underbara gemensamma semester runt Europa med husbil/tält som avslutades i Franska Deuville med en helt fantastisk samvaro!



Härliga kusinerna i Luxemburg - villket fantastisk ressällskap att få uppleva Europa med. Det är världsklass på dessa ungdomar. Faster Mia Loves U:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0