AFB = Anonyma Face Bookare

AFB var mitt tema för den förra bloggen men jag avslutade detta i och med den här nya men det är ff ett intressant tema. Jag kämpar med att inte gå in på Facebook för ofta men jag har ju min jädrans farm att sköta och där skall det skördas, mjölkas, planteras m.m. Jag skulle ju kunna avsluta farmen men då har jag ju ingen anledning att titta in på FB lite nu och då utan då innebär det bara att jag vill kontrollera vad mina vänner gör och om det är någon som skrivit en hälsning till mig.........Kanske kommer jag nu att bli beroende av att blogga och det behöver ju folk bara läsa om man vill. Då blir ingen påtvingad alla mina nya påfund på FB utan hit behöver man inte komma om man inte är särskilt intresserad av att kolla vad Marran har skrivit för nytt idag. Jag känner ett krav på mig att det skall vara intressant, lite spännande, roliga bilder m.m. men då blir ju bloggandet en belastning och inte något roligt för min egen skull. Det är svårt att vara fri och helt trogen mot sig själv utan att vara intresserad av vad andra tycker - man måste nog vara katt för det. Här är bilden på våra underbara Birmor Isaac och Leo. De gör som de vill och bryr sig inte om vad vi andra tycker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0