Working Woman

Jag älskar verkligen mitt jobb............det enda som stör mig är ringsignalen på telefonen - vi är alltid tillgängliga (eller iaf jag) och just nu har jag Halo med Beyonce och jag hallucinerar den låten hela tiden, måste verklgen byta ringsignal ofta:) Det jag "älskar" med mitt jobb är att prata med människor och det gör jag oftast i telefonen men det är faktiskt lätt att få kontakt med människor per telefon, man behöver inte ha dem reelt och jag är en riktig telefonmänniska, i vart fall på jobbet - hemma är jag dålig på att ringa men det är väl samma sak som att jag har jobbat som städerska och därför så hatar jag att städa hemma:))

 Keep up the good work and Goodnight....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0