Vi älskar ROM (staden)

Både jag och Per älskar verkligen Rom - den staden har allt som tilltalar oss. För precis två år sedan var vi en vecka till Rom och Capri - tänk så otroligt märkligt livet kan vara! Idag sitter jag och tittar ut på ett grått Umeå men letar fram minnena dels i den mentala hårddisken och dels i den fysiska och här bjuds på ett litet axplock!

 Snygga maken på båten ut mot Capri !

Capri är en helt fantastisk ö som är så otroligt vacker. Jag vill så gärna tillbaka bara jag slipper att åka via Neapel för lika fint som Capri är lika fult är Neapel!



Efter ett par underbara dygn på Capri så återvände vi till Rom som vi älskar! Piazza Navona är vår älsklingsplats som är fylld av romantik. Där kunde vi sitta i lugn och ro utomhus i november..........I miss it:)



Att flanera runt i Rom och fönstershoppa är fantastisk men att hitta ett fynd på ett vanlig gatumarknad är än mer fantastisk. Här poserar jag i min nyinköpta kappa i Collosseum ....



Arrivederci !!!!

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Jag är så tacksam att du och min bror har det så bra tillsammans. Både i jobbet och privat. Ni har ett härligt liv tillsammans. Jag är även tacksam för att jag har dig som svägerska. Kramis/Lena

2009-11-06 @ 14:45:57
Postat av: Marre

Det är ömsesidigt kära skogsmulle:))

2009-11-07 @ 00:26:00
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0