Teknikens "helvete"

Jag skrev just ett långt inlägg om teknikens alla djävulskaper och ska då avsluta med att lägga in en söt godnattbild- tro på fan att mitt långa helt fantastiska inlägg försvinner, jag blir tokig:((((

I vart fall så har alla talat så varmt om iphones och vi har låtit oss övertygad om denna fantastiska apparat som är så enkel att t.o.m. Per Nyberg klarar av den. Spänd av förväntan som barn på julafton åker jag och hämtar dessa nya underverk för att vi nu skall uppdateras till 2009 års moderna värld..........
OK - för oss är det inte enkelt. Det händer ingenting för våra sim-kort verkar inte alls vilja flytta från Ericsson till iphone. Ringer återförsäljaren som aldrig hört talas om något liknande..........jag får ta en promenad imorgon och kommer inte att lämna butiken förrän min fantastiskt vita fina manick fungerar:)) Nu ger jag upp för ikväll och förgyller min/er tillvaro med något som alltid funkar!

The good old days - sometimes I miss it so much
..........Jag är färdig nu...........för sängen! Kramis kramar Maria anti-tekniktant (idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0