Stressiga dagar med avkoppling!

Den här veckan har verkligen allt kört ihop sig och jag blir stressad som tusan vilket får konsekvensen att jag blir helt "yr" i mössan! När man mår så dåligt och känner sig så stressad är det verkligen viktigt att mitt i alltihop pressa in lite avkoppling. Igårkväll var vi "Hallströmmare" (vi som jobbat ihop under Hallströms Advokatbyrå-tiden) tillsammans och den här kvällen var Christel värd och hon kan verkligen konsten att få ihop en underbar middag och få oss alla att känna oss välkomna i hennes (och Peters) hemtrevliga hem.

Vi åt en underbar italiensk paj med salami, färska tomater och parmesanost, vi pratade pratade pratade, drack vin vin vin och hade supertrevligt som vi alltid har tillsammans. Nu har vi planerat curling i feb/mars och svampplockning till hösten!

 
Tack Barbro, Solveig, Christel, Eva och Katarina för vår vänskap som är så härligt befriande och mig så innerligt kär!

P.S. Nu har jag klockan och trivs så superbra med den:) Däremot så råkade jag tydligen tappa plånboken hos Evelina på Creative Lounge igår vilket innebar att jag trodde att jag förlorat plånboken och använde hela morgonen med att spärra kort och polisanmäla saken ............... men så ringer Evelina och har hittat den bland handväskorna:)))) Glad men nu har jag inga kort att använda så jag måste köra kontantprincipen ett tag men det skall väl funka!!!!


Kommentarer
Postat av: Christel Delltoft

Tack själv kära Maria. Jag kan bara hålla med om att vi verkligen har det trevligt när vi träffas. Hoppas nu att Du får en avkopplande vecka i värmen med husband.

2009-11-26 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0