Sorgsen

Idag går det inte att känna glädje, fick besked imorse om att min vän och uppfödare till mina katter dog i fredags. Jag satt i hennes kök för en vecka sedan i Skellefteå och fikade leverpastejmackor, surrade om livet och vårt gemensamma intresse katterna! Anne hade det tufft med brytna ben och olyckshändelsen var framme igen och hon klarade inte operationen. Tänk, hon var lika ung som jag! Jag kommer att sakna dig och för dina små älsklingar kommer livet inte att bli sig likt men jag utgår från att de kommer att komma till nya kärleksfulla hem! Titta gärna in på Annes hemsida.........Livet är för bedrövligt ibland! RIP Anne, nu ska jag hem och pussa på Lewisgubben! www.kimayarozes.com

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Men oj va tragiskt. Det påminner en om hur sårbart livet är.

2009-11-17 @ 11:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0