Shoppinglycka

Det här vädret gör mig nästintill deprimerad. Idag har jag bestämt mig för att ge mig själv en gåva så att jag blir glad. Maken är lite av en märkessnobb när det gäller vissa saker och klockor är lite heligt - det skall vara en Omega. Han har sett ut en klocka till mig och den är hur snygg som helst men givetvis också hur dyr som helst!!!! Jag tycker inte att det är värt det men nu har jag hittat klockan som jag vill ha hos Evelina på Creative Lounge - den passar mig perfekt!

Butiken öppnar kl 10.00 så nu skall jag bege mig ut i regnet och gå dit - håll tummarna för att hon har kvar en klocka till mig:)) Om så är fallet tror jag att jag kommer att vara glad hela dagen:) Ur-sköna kramar - ha en bra dag // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0