Saker är vackra om Du älskar dem........



Ja, det är ju det jag har försökt att säga här och nu finns det även i skrift. Julia har denna tavla med talesätt i sitt rum hos pappy. Jag får dock en liten fundering - jag "älskar" min dator men den blir inte vacker för det och det bor någon liten elak tomte i alla våra teknikprylar som gör att, framför allt min man, blir tokiga......Det finns ett stort motstånd från min sida att ringa support eller någon datatekniker som skall hjälpa mig - förmodligen beror det på att när jag talar med dessa experter så känner jag mig så obotat dum, ointelligent och fullständigt tekniskt värdelös, jag hatar den känslan! Nu är iaf måttet rågat på jobbet så idag har jag tagit mod till mig och ringt efter dataexperter som skall komma och styra upp kontoret, tekniken, min laptop, telefonerna m.m. så förhoppningsvis kommer jag att älska alla våra teknikprylar efter imorgon och dessutom tycka att de är vackra:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0