Nu drar vi .............

 ........till Kanarieöarna och Playa del Ingles. Flyget går direkt från Umeå imorgon (lördag) och vi återkommer om en vecka. Det ska bli så skönt att lämna mörka november för lite sol och ljus så att talgkottkörteln får möjlighet att tillverka nya endorfiner. Bilden är från vårt hotell och det ser ju bara bra ut:))

Jag har dock ett litet problem när jag skall åka bort och det är att lämna de jag har här hemma. Jag får sådan separationsångest fast jag vet att alla mår bra och jag kommer att komma hem igen. Värst är det kvällen före men när jag väl är på planet så går det över för då finns det inget som jag kan göra åt saken.........logiskt!!!! Käraste mor kommer hem till oss och bor här med Zigge, Elvis och Leo - det känns skönt och nu är det pyntat och fint här hemma för advent!

 Godnatt kära vänner och om ni inte hör av mig på en vecka så beror det på att jag kopplar av och har det skönt:)

Marran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0