Mysfredag

Efter en vecka med jobb och stress så är det sååååååååå skönt att koppla av och bara komma hem. laga god mat och sedan soffa ihop sig:) Ett stort extra plus är att Julia ville hänga med oss gamlingar ikväll för att se IDOL 2009. Inte helt oväntat så gillar jag verkligen detta program, man behöver inte tänka utan kan bara softa och, förhoppningsvis, njuta av "musiken"........Även om jag är stolt norrländska/västerbottniska så kan jag inte tycka att Rabih ska vara kvar i Idol - ikväll var han ändå bra och även med Michael Jackson-temat men i övrigt - dåligt! Jag saknar Erica och är fruktansvärt förvånad över att Eddie fick stanna kvar men jag gillar honom även om kvällen var " sur"............Sorry

 

 Rabih - du var toppen men inte tillräckligt bra // Idolhälsningar till Erik som är min favorit plus Reza och Ok (alla umebor ) även Tove, hon är underbar......Godnatt och dröm sött:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0