Morgonstund har guld i mun

Jag är kvällsmänniska och därmed inte någon vidare morgonmänniska men nu har jag varit uppe tidigt flera dagar irad och hunnit med en massa saker innan jag ska iväg till jobbet. Det är faktiskt en härlig upplevelse att uppleva morgontimmarnas lugn.......jag ska nog försöka att lägga mig tidigare på kvällarna så att jag fler dagar kommer att vara uppe på morgonen..



Vart har alla dessa härliga bonader tagit vägen?? Jag har ju snart broderat klart min kudde som jag fick av kära syster som terapi för över två år sedan........nästa steg kanske är en bonad och med lite flyt kanske den blir klar om 10 år och då är de nog moderna igen:)) Ha en bra dag - ska jobba lite, promenera till Emily och sedan - ja vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0