Lördagkvällen

Igår hade jag förmånen att få rå om mina underbara döttrar och även kära mor. Maken lämnade jag kvar i stugan så det var riktig tjejkväll och i introducerade också Nessie och Isaac för Elvis. Det var lite kinkigt ibörjan men efter en liten stund så var allt toppen:) Jag har adventspyntat lite eftersom jag kommer att vara borta under första advent och det blev riktigt mysigt här hemma. Medan tjejerna underhöll mormor så stökade jag på i köket och tillredde en riktigt riktigt god:

Den serverades med ett gott vin "Diablo" som passar bra till en planka. Till efterrätt så blev det Turimasu som jag tidigare inte smakat men det var toppengott! Emily gick iväg på en fest med jobbet och vi satte oss skönt ner i soffan med tända ljus och slog på en dvd som jag köpt genom aftonbladet - 90s, ett försvarstal med Henrik Schyffert - fullständigt lysande: Jag och Julia skrattade så gott och i slutet så knöt han ihop påsen till en briljant eftertanke! Genialt!

Mormor somnade i soffan och vi skickade hem henne i en taxi, sedan gick jag och Julia och la oss i vår dubbelsäng och somnade så gott efter en perfekt lördagskväll tillsammans! Love U All // Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0