Kattkärlek

Temat djur lämnar mig inte - jag är och kommer alltid att vara en djurälskare ( så länge djuren är mjuka och gossiga...). Emily har Isaac nu ( vi delar på honom...) och Leo saknar sin kamrat/brorsa. Vår uppfödare Anne ska omplacera sina birmor och en av dem är Nessies pappa och således Isaac och Leos morfar.......Lewis

Alla ser ju hur underbar han är och dessutom är han också ett "levande gosedjur".......jag åker till Skellefteå till veckan för att träffa honom och se om han vill komma hem till sin familj:)) Om man har tre katter lr fyra - vad spelar det för roll och "harta borti harta e harta borti he e nalta" - Således ingenting...........Som jag förstår det så istället för att ha tre katter så får jag isf 2 vilket måste vara mycket bättre:))

Kurriga birmahälsningar och godnatt från Mia och Leo som ser allt jag skriver (han håller med- vill ta hem morfar:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0